TASUTA MÖÖBLI TRANSPORT ÜLE EESTI
PARIMA HINNA GARANTII
365 PÄEVA RAHA TAGASI GARANTII
Menüü

Müügitingimused

Müügilepingu kehtivus, kauba- ja hinnainfo

Müügitingimused kehtivad veebipoest kaupade ostmisel.

Veebipoes müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde.

Kauba kättetoimetamise tasu sõltub kättetoimetamise viisist.

Kättetoimetamise tasu kuvatakse ostjale tellimuse vormistamisel.

Teave kauba kohta on esitatud Veebipoes vahetult kauba juures.

E-Poes kaupade kohta välja pandud pildid on illustratiivse eesmärgiga ja toodete kujutised võivad tahtmatult erineda mitteoluliselt reaalsetest kaupadest.

Tasuta transpordi puhul transporditakse mööbel maja ette.

 

Hinnad on eurodes ja sisaldavad käibemaksu 20%.

 

 

Tarneaeg

Toodete juures olevad tarneajad on keskmised ning täpsema saabumisaja teada saamiseks võite julgelt helistada numbrile +372 5029 069 või saates kirja info@pood24.ee.

Kauba tellimiseks tuleb lisada soovitud tooted ostukorvi. Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad ning valida sobiv toodete kohaletoimetamise viis. Seejärel kuvatakse ekraanile tasu suurus, mille saab tasuda valikus olevate makselahenduste abil.

Leping jõustub peale tellimuse kinnitamist telefoni teel alates kinnitusmeili kättesaamisest.

Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest.

 

Kohaletoimetamine

Kaupu saadetakse üle Eesti.

Eestisisesed saadetised jõuavad ostja määratud sihtpunkti vastavalt toote juures märgitud tarneajale.

Erandlikel juhtumitel võib toote tegelik tarnaeg olla pikem kui veebis märgitud. Sellistel olukordadel teavitatakse klienti telefoni või emaili teel ning kaup tarnitakse vastavalt kokkuleppele kliendiga.

 

Taganemisõigus

Pärast tellimuse kättesaamist on ostjal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul.

Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik.

14-päevase tagastamisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud kaupa kasutada muul viisil kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks viisil nagu see on lubatud kauba testimiseks füüsilises poes.

Kui kaupa on kasutatud muuks otstarbeks kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks või sellel on kasutamise või kulumise märke, on Veebipoel õigus alandada tagastatavat tasu vastavalt kauba väärtuse vähenemisele.

Kauba tagastamiseks tuleb esitada kauba ostmisest taganemise avaldus, mis tuleb saata info@pood24.ee hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest.

Kauba tagastamise kulud kannab ostja.

Tagastamisele kuuluv kaup tuleb tagastada komplektselt, kasutusjälgedeta ning originaal pakendis või uue väärselt pakendatult. Samuti tuleb ostjal tagastada või hüvitada kõik antud ostuga saadud lisa tooted ja hüved.

Veebipood tagastab tagastatava kauba kättesaamisel ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel arvates taganemisavalduse saamisest, kõik ostjalt lepingu alusel saadud tasud.

Veebipood võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud või kuni ostja on esitanud tõendid, et on asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem.

Kui ostja on sõnaselgelt valinud Veebipoe pakutud kõige odavamast tavapärasest asja kättetoimetamise viisist erineva kättetoimetamise viisi, ei pea Veebipood tarbijale tagastama kulu, mis ületab tavapärase kättetoimetamise viisiga seotud kulu.

Veebipoel on õigus taganeda müügitehingust ning nõuda ostjalt tagasi kaup, kui kauba hind veebipoes on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna.

 

Pretensiooni esitamise õigus

Veebipood vastutab ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis oli olemas juba asja üleandmise hetkel ning mis ilmneb kuni kahe aasta jooksul, alates kauba üleandmisest ostjale. Sellest esimese kuue kuu jooksul asja üleandmisest ostjale eeldatakse, et puudus oli olemas juba asja üleandmise ajal. Vastava eelduse ümberlükkamine on Veebipoe kohustus.

Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda veebipoe poole, saates e-kirja aadressile info@pood24.ee

Veebipood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist ostjale.

Kui Veebipoest ostetud kaubal on puudused, mille eest Veebipood vastutab, parandab või asendab Veebipood puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab Veebipood ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud.

Veebipood vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 3 tööpäeva jooksul.

 

Nõustudes müügitingimustega, nõustute saama ka meie uudiskirju. Kui Te ei soovi uudiskirju saada, siis teavitage meie klienditeenindust või helistage numbril +372 5029069. Samuti võimalik loobuda uudiskirjadest peale esmase uudiskirja saamist.