E-R 9.00-17.00
+372 50 29 069
Follow Us

Garantiitingimused ja kauba tagastus

Olete avastanud praaktoote või arvate, et toode on saanud transpordi käigus kahjustada? Ärge muretsege, leiame koos lahenduse! Võimaluse korral saatke praaktootest pilt ning kahjustada saanud detaili number juhendi järgi meie e-mailile info@pood24.ee, sellisel viisil leiame kiiremini lahenduse.

Pood24.ee 365 Päeva raha tagasi võimalus

Teil on võimalus kaup tagastada ja raha tagasi saada täiesti ilma põhjuseta 365 päeva jooksul. Tagastamise kulud kannab ostja. Tagastamisele kuuluv toode peab vastama järgmistele nõuetele:

  • Mööbel peab olema originaalpakendis.
  • Kvaliteetsed tooted mis on olnud kokkupandud või on üritatud kokku panna ei kuulu tagastamisele;
  • Toode ei kuulu tagastamisele kui on kahjustatud kliendi poolt;
  • Juhul kui tagastamise põhjuseks on toote halb kvaliteet asendame toote kvaliteetsema vastu või tagastame raha;
  • Tagastamisele kuuluv kaup korjatakse peale lähimast kohast kuhu meie Pood24.ee kaubikuga on võimalik ligipääseda;
  • Tagastamisele kuuluvatele kaupadele tuleme järgi 10 tööpäeva jooksul juhul kui ei ole kokku lepitud teisiti.
  • Praak- või kahjustatud toode asendatakse vastavalt Eesti riigi seadustele.

Kõikide Pood24.ee lehel müüdavate toodete tootekirjeldus on saadaval iga toote all infos.

Pärast ostu kontrollige kaup enne kokkupanemist.

Garantii kehtib tingimustel:

  • Kokkupanemisel peab järgima tootja kokkupanemise juhendit.
  • Garantii kehtib toodetele millel on kvaliteedi puudujääke mis on põhjustatud tootja või tarnija poolt.
  • Mööblel ei ole kahjustatud kliendi poolt.

Garantii kaotab kehtivuse juhul kui:

  • Mööblel oli kahjustatud kliendi poolt.
  • Mööbel on kahjustada saanud määramata jõu mõjul (ootamatu, kontrollimata olukorra tõttu).

Kui olete avastanud toote defekti kasutamise tagajärjel, siis palun informeerige meid telefonil   +372 50 29 069 või emaili teel info@pood24.ee. Pood24.ee asendab defektiga detailid või tooted 15-45 tööpäeva jooksul.

Juhul kui toote tagastamise põhjuseks on halb kvaliteet, siis vahetame selle toote uue vastu välja või tagastame raha.

Juhul kui te ei ole rahul Pood24.ee kauba või teenindusega, siis palun andke sellest teada info@pood24.ee. Juhul kui saadud vastus teie tellitud kauba või teenuse kohta ei rahulda teid võite teha päringu veebipõhiste vaidluste lahendamise Euroopa komisjoni http://ec.europa.eu/odr/ ning informeerida meid sellest.

Praak- või kahjustatud toode asendatakse vastavalt Eesti riigi seadustele.

Palun oodake...