TASUTA MÖÖBLI TRANSPORT ÜLE EESTI
PARIMA HINNA GARANTII
365 PÄEVA RAHA TAGASI GARANTII
Eesti
Menüü

Korduma kippuvad küsimused

1. Kas mööblit on võimalik ka kohapeal näha?

Tegeleme veebikaubandusega ja sellega seoses mööblit oma silmaga näha ei saa. Saame Teid konsulteerida emaili ja telefoni teel.

 

2. Kas te olete ise mööblitootja?

Pood24.ee ei ole ise mööblitootja. Töötame otse tehastega, et tagada parim koostöö tulemus.

 

3. Kas on võimalik valida ka teisi värvilahendusi?

Saame pakkuda ainult neid värvilahendusi mis lehel välja toodud. Värvi saab muuta paremal menüüst. Juhul kui seda valikut ei ole on antud toode müügil ainult ühes värvis.

 

4. Kas on võimalik tellida ka mööblit teistes mõõtudes?

Eritellimusel me mööblit ei valmista. Saame pakkuda ainult nendes mõõtudes mööblit mis meie lehel väljas on.

 

5. Kas on võimalik muuta köögikomplektide lahendusi?

Saame pakkuda ainult võimalust lisakappe juurde tellida.

 

6. Kas koostate ka köögiprojekte?

Jah saame Teid aidata köögikappide valikul vastavalt Teie ruumile. Palun saatke oma soovid meie emailile ja proovime leida sobiva lahenduse.

 

7. Millised kulud lisanduvad mööbli hinnale?

Hinnad kodulehed on lõpplikud millele juurde midagi ei lisandu. Soovi korral saate tellida tasulise tuppatarne. Lisainfo leiate meie kodulehelt.

 

8. Kas tooted on kohe saadaval?

Menüü kategoorias "LAOS OLEMAS" tooted on kohe laos olemas ja saate kätte 1-5 tööpäeva jooksul. Lisaks palju tooteid (pisiasjad) tuleb meie vaheloast ja nende tarneaeg ca. 7 päeva. Kõik tooted mille tarneaeg on 30-60 päeva, tuleb eraldi tellida. 

 

9. Milline on garantii?

Pakume 2 aastast tootjagarantiid. Juhul kui midagi juhtub ostetud tootega oleme alati valmis aitama.

 

10. Milline on tarneaeg?

Tarneaeg on igale tootele erinev. Tarneajad leiate toote pildi alt kirjeldusest.

  

11. Kuidas saab ostu eest tasuda?

Võite tasuda oma ostu eest pangaülekandega, sularahas otse kullerile või järelmaksuga.

 

12. Kas mööbli kohaletoimetamine on tasuta?

Mööbli kohaletoimetamine üle Eesti on tasuta.

 

13. Kuidas esitada tellimus?

Tellimust saab saata meie lehel lisades toode ostukorvi ning vormistada tellimus vastavalt juhistele. Juhul kui see variant ei sobi võtame tellimusi vastu ka telefoni (+372 5029 069) teel.

 

14. Kas arvet saab vormistada ka firma nimele?

Jah, palun märkige oma ettevõtte rekvisiidid tellimuse vormistamisel.

 

15. Kuidas saab tellimust tühistada?

Tellimuse tühistamiseks palun helistage meie infotelefonil +372 50 29 069 või saates emaili info@pood24.ee

 

16. Mis kellaaegadel toimub mööblitarne?

Tarnime mööblit tööpäevadel vastavalt marsruudile. Teavitame alati meie kliente 1 päev enne kauba tarnet kellaaja täpsustamiseks.

 

17. Mida teha kui olete avastanud praaktoote?

Peale praak- või kahjustatud toote avastamist, palume sellest teada anda esimesel võimalusel saates emaili info@pood24.ee. Kirjeldage olukorda ning palun lisage defektiga tootest pildid. Kohe kui tutvuma meili sisuga vastame Teile ja pakume välja lahenduse. Tavaliselt asendatakse defektiga detailid uutega või pakutakse allahindlust.